Чи можна запобігти появі акне після курсу стероїдів

Препарати, призначені для зростання м’язової маси, мають ряд побічних ефектів. Зокрема, любителі красивого накачаного тіла, можуть зіткнутися з проблемою акне після курсу стероїдів. Якими способами лікувати прищі, що з’явилися на тлі гормональних змін, і чи можна уникнути їх появи?

Чому виникає акне після курсу стероїдів

Зовнішній вигляд акне, що з’явився в результаті прийому стероїдів, практично неможливо відрізнити від звичайної вугрової висипки. Воно являє собою прищі (медична назва – пустули) або невеликі запалені ущільнення (папули) на різних ділянках тіла: шкірі обличчя, грудей і спини. У більшості випадків, це поодинокі освіти, але, іноді вони можуть мати і множинний характер, захоплюючи великі ділянки шкірного покриву.

Як стероїди впливають на появу акне

Для того щоб зрозуміти механізм появи акне від стероїдів, слід чітко усвідомлювати, що собою представляють ці препарати.

Анаболічні стероїди – це спеціально розроблені препарати, призначені для імітації дії чоловічих гормонів. Вони прискорюють синтез білка, і змушують організм інтенсивно нарощувати м’язову масу.

У гонитві за швидким результатом, дуже часто для нарощування м’язів використовуються препарати з досить високим андрогенним індексом. До них відносяться практично всі ефіри тестостерону. Саме ці препарати найчастіше провокують появу акне.

Препаратів подібної дії в даний час існує багато. Але, абсолютно все з них здатні спровокувати появу вугрового висипу.

Реакція організму людей може бути абсолютно різною, незважаючи на те, що вони брали абсолютно однакові препарати. І, якщо ваш знайомий, приймаючи курс стероїдів, не зіткнувся з проблемою акне, то це зовсім не означає, що вугрі не з’явиться у вас.

При надходженні в організм стероїдів, в ньому відбувається гормональна струс. Намагаючись усунути подразник, тіло людини починає інтенсивно викидати надлишки жиру через пори шкірного покриву, створюючи ідеальні умови для розмноження хвороботворних мікроорганізмів. В результаті чого на шкірі з’являються прищі.

Причини появи акне

Конкретні причини появи прищів при прийомі стероїдів, можуть бути різними.

Іноді висип покриває тіло внаслідок генетичної схильності.

Дуже частину причиною запалених прищів є елементарне недотримання правил гігієни. В результаті чого відбувається накопичення бруду і шкірного жиру в порах. Разом з забрудненнями туди ж потрапляють і бактерії, що провокують розвиток запального процесу.

Надлишок вітаміну В12 також може стати причиною акне.

На особливу увагу заслуговує явище під назвою «кортізольний удар». Виникає цей стан в результаті різкого зниження кількості тестостерону в організмі після закінчення прийому анаболічних препаратів. В організмі відбувається різкий викид великої кількості кортизолу. В результаті починається активний ріст жирових тканин і утворення акне після курсу стероїдів.

Запобігти кортізольний удар може послекурсовая терапія, спрямована на налагодження процесу вироблення організмом природного тестостерону. Ці заходи допомагаю мінімізувати небажані наслідки, а в деяких випадках і зовсім уникнути сплеску кортизолу.

Заходи профілактики та методи лікування акне на курсі стероїдів і після нього

Ставитися до появи прищів легковажно не варто. Вони можуть виявитися не такими нешкідливими, як здаються на перший погляд. Справа в тому, що дуже часто вугрі є зовнішнім сигналом тривоги будь-якого внутрішнього органу, про збої в роботі якого, людина поки що навіть не здогадується. Крім цього варто пам’ятати, що яким би накачаним не було тіло, якщо воно буде покрито запаленими прищами або шрамами, що залишилися від гнійників, красивим його буде назвати складно.

Тому дуже важливо дотримуватися запобіжних заходів, що допомагають запобігти появі акне на курсі стероїдів, а також знати, як правильно лікувати вугри після прийому препаратів.

заходи профілактики

Заходи профілактики, щодо запобігання появи акне, які слід дотримуватися при прийомі стероїдів:

  1. Гігієна. Крім регулярного гігієнічного душа, рекомендується використання скрабів. Проводити процедуру скрабування слід в обов’язковому порядку на ділянках тіла, найбільш схильних до утворення акне. Таким чином можна запобігти закупорку пір, і значно зменшити ймовірність утворення вугрів.
  2. Дієта. З раціону харчування слід виключити продукти харчування з великим вмістом простих вуглеводів. Любителям великих м’язів доведеться відмовитися від солодощів та здоби. Також небажано вживати смажені, гострі і копчені страви.
  3. Морські і сонячні ванни також благотворно діють на шкірні покриви. Однак слід враховувати, що засмагати краще не під палючим сонцем, а в півтіні.

принципи лікування

Для того щоб позбутися від акне, що з’явився після прийому стероїдів, доведеться вжити низку заходів для позбавлення від проблеми. Лікування включає в себе:

  1. Прийом антибіотиків. Найчастіше для лікування акне призначають десятиденний курс препарату під назвою Кліндаміцин.
  2. Проведення зовнішніх процедур. Для позбавлення від прищів рекомендується протирати шкіру саліцилової кислотою або відваром лікарських рослин (дуб, календула, ромашка). Добре борються з прищами спеціальні мазі і креми з цинком і еритроміцином (Зінеріт, Базирон).
  3. Чистка шкіри. Сучасні косметичні салони пропонують великий перелік різноманітних процедур чищення шкіри. Це можуть бути як механічні, так і апаратні або хімічні пілінги.

Доглядати за шкірою після прийому стероїдів потрібно ретельно і регулярно. Причому, підбір лікарських препаратів і засобів для догляду бажано робити за участю фахівця дерматолога.

Тим, хто вирішив зробити своє тіло красивим за короткий період часу за допомогою стероїдних препаратів слід бути готовими до можливих наслідків. Адже для подальшого лікування акне може знадобитися докласти чимало зусиль.

Дізнатися більше про акне на курсі стероїдів, і способах позбутися від цієї проблеми, можна з відео.

Стероїди – неоднозначні речовини, які викликають різні думки у аудиторії. Але факт залишається фактом – ці препарати здатні викликати появу прищів на тілі.

Ссылка на основную публикацию