Прищі після антибіотиків: причини появи і методи лікування

Лікарські препарати призначені для поліпшення стану окремих органів людини, посилення імунної системи або усунення конкретних проблем. Антибіотики виконують останню задачу. При цьому ніхто не може гарантувати вам того, що подібні засоби не викличуть ускладнень в організмі. Усуваючи одну проблему, медикаменти можуть стати причиною появи іншого. Саме ці препарати найчастіше погано впливають на шлунково-кишковий тракт. Це є головною причиною появи прищів після антибіотиків.

Прищі на обличчі та інших ділянках шкіри викликаються проблемами в різних системах організму. Так, дерматологи вивели так звану карту прищів, завдяки якій будь-який пацієнт може самостійно визначити, що саме стало причиною розладу найбільшого органу. Прищі через порушення в шлунково-кишковому тракті і всієї травної з’являються переважно в Т-подібній зоні особи. Це означає, що лікувати потрібно не тільки саму шкіру, але і весь організм зсередини. Тільки комплексний підхід допоможе досягти потрібної мети.

Через що конкретно з’являються прищі після антибіотиків

Ефективні ліки сильно впливає на людський організм. Як наслідок порушується баланс мікроорганізмів в кишечнику, а сприятлива мікрофлора для їх розвитку поширюється за межами шлунково-кишкового тракту. Наприклад, в слизовій оболонці.

Можна виділити такі причини:

  • Алергія уповільненої типу. Багато шкідливих елементи антибіотиків поступово накопичуються в травній системі. Протягом певного часу вони розвиваються і повільно впливають на шкіру. Як наслідок, висип з’являється тільки через кілька тижнів після початку прийому ліків. Можливо – вже після курсу лікування.
  • Непереносимість активних компонентів. Перед початком прийому обов’язково вивчіть протипоказання препарату. Можливо, ваш організм негативно зреагує на окремі речовини в складі. Консультація у лікаря допоможе уникнути негативних наслідків ще до їх появи.
  • Спадкова схильність. Визначити цю причину можна тільки практичним шляхом. Прищі можуть з’явитися навіть в тому випадку, якщо обраний препарат повністю підходить вам. Це означає, що ваш організм генетично схильний до подібної реакції шкіри на антибіотики.

Як запобігти появі прищів після прийому антибіотиків

Дотримуючись певних правил, ви можете уникнути висипки. Але потрібно розуміти, що це ще не гарантія відсутності проблем зі шкірою. По крайней мере, ймовірність негативного впливу значно знижується. В першу чергу зверніть особливу увагу на особисту гігієну і догляд конкретно за шкірою під час прийому антибіотиків. Дотримуйтесь наступних правил:

  1. Мінімальний контакт зі шкірою обличчя

Намагайтеся якомога менше чіпати дерму руками. Навіть на чистих руках постійно знаходяться мільйони бактерій. Будь-який контакт може привести до зараження ослабленої шкіри. Категорично забороняється позбавлятися від уже наявних запалень фізичним шляхом. Тиснути прищі – значить, провокувати ще більше запалення. Цілком можливо, що ця дія призведе до появи більш серйозної інфекційної патології в організмі.

  1. Використання індивідуальних засобів особистої гігієни

Йдеться, як мінімум, про власний рушник, мило, постільній білизні і так далі. Намагайтеся рідше відвідувати громадські туалети, басейни, лазні, сауни. У цих місцях ймовірність зараження максимально підвищується. Отже, прищі можуть з’явитися негайно.

  1. Активний спосіб життя

Підтримуйте високий темп життєдіяльності. Організм в тонусі, згідно зі статистикою, набагато рідше піддається проблем з шкірним покривом. Чим більше ваша активність, тим інтенсивніше шкідливі речовини виводяться з організму. В тому числі, з шлунково-кишкового тракту.

  1. регулярні вмивання

Очищайте шкіру якомога частіше. Якщо в стандартній ситуації ви вмиваєтеся два рази в день – вранці і ввечері, то зараз необхідно збільшити кількість процедур до трьох-чотирьох разів. При цьому рекомендується використовувати спеціальні мильні засоби для ефективного очищення.

  1. Чиста постільна білизна

Міняйте ліжко кожен день. Навіть якщо на вигляд білизна чиста, мікроби на ньому з’являються вже після першого дня. Краще перестрахуватися.

Як лікувати висип після антибіотиків

Запалення носять так званий медикаментозний характер. Прищі такого виду, як правило, пояснюються надмірним підвищенням активності сальних залоз в шкірі. Це означає, що лікування повинно бути спрямоване на відновлення нормальної працездатності саме цих елементів в шкірі.

Це стосується тільки тих ситуацій, при яких прийом антибіотиків дав зазвичай ускладнення. Якщо у вашому випадку ліки спровокувало розвиток серйозної патології шкіри, потрібно спрямувати всі сили на її усунення.

  • Доглядайте за шкірою. Намагайтеся якомога частіше підсушувати шкірний покрив. Використовуйте спеціальні засоби для вмивання та обробки саме жирної дерми. Це дозволить швидко відновити нормальну роботу сальних залоз.
  • Очистіть пори. Запалення спровоковані забрудненням сальних каналів. Знайдіть оптимальні способи очистити їх від жиру, пилу, поту і ороговілих клітин.
  • Приймайте медикаменти. В цьому випадку будуть доречними препарати, що провокують зміцнення імунної системи.

Примітно, що в процесі лікування таких прищів часто використовується принцип «клин вибивають клином». Якщо запалення шкіри викликано медикаментозними антибіотиками, усунути проблему можуть допомогти засоби подібного характеру, але для зовнішнього застосування. Якщо хочете розібратися в темі докладніше, подивіться до кінця це відео:

Прищі від антибіотиків не мають якихось складних особливостей або труднощів. Для їх лікування, як правило, застосовуються стандартні способи.

Ссылка на основную публикацию